  • Data: 2010-07-19 14:40:37
    Temat: Re: jabłoń, morela i śliwa - robaczywe owoce...
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i21ka9$tg5$1@news.vectranet.pl...

    > Hejka. Przyjmuję tę decyzję z ogromnym żalem choć nie wiem dlaczego.
    > ;-)

    Dlatego, że w ten sposób oszczędzam las. Tylko w tym upale to człek czasami
    zapomni to czego nie pamięta ;-)

    > Oczekiwałeś na rewolucyjne zmiany w fizjologii roślin? Na jakiej
    > podstawie?

    A gdzie takowe oczekiwanie wyartykułowałem? Stwierdzam - nie ma zmian, to
    nie ma powodu do kupienia zadrukowanego papieru. Widzisz sam - jakie to
    genialne.
    :-)))

    > Tyż prawda. Warto też wspomnieć o właściwym nawożeniu itp. :-)

    O tym, to już nawet dzieci w przedszkolu uczą (przedszkolanki mają działki).
    ;-)

    > Czy ja wiem?
    > Pozdrawiam pokornie Ja...cki

    No, baaaa. W Twoim wieku, to skleroza możliwa, a i przy tak mizernej
    posturze nawet mały kłopot to już poważny kłopot.
    :-)))))))

    Pozdrawiam serdecznie
    skryba