  • Data: 2012-03-27 18:17:49
    Temat: Re: jak połączyć rurę wodną
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-27 11:30, quent pisze:
    > Przed domem mam studzienkę w której na głębokości ok 1,5m jest licznik
    > wody. Licznik ten muszę teraz przenieść do wnętrza domu.
    > Chodzi o to, że muszę wykopać
    Nie dawaj żadnych złączek skręcanych.
    Ja mam złączkę skręcaną z roku 1991 albo 92 i teraz zaczęła
    przepuszczać. Dodatkowy problem, to to, że nie da się zakręcić zaworu na
    ulicy, bo nie trzyma. Na razie czekam na ekipę.
    Wiem, że wtedy nie było innej techniki, ale jest to dowód, że wieczne
    takie połączenie nie jest.
    Wywal cały odcinek od przyłącza i daj rurę w całości, albo wybierz
    połączenie zgrzewane. Najlepiej niech to zrobią wodociągi - odcinek do
    licznika "jest ich"
    Jacek