    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak przytwierdzaj kabel YDP?
    Date: Tue, 3 Apr 2012 02:46:05 -0700 (PDT)

    W dniu wtorek, 3 kwietnia 2012, 11:30:37 UTC+2 użytkownik Piotr Wyderski napisał:
    > U mnie akurat z tym problemu nie ma, bo remont robię całego
    > mieszkania i przewodów raczej brakuje niż zostaje. Ale rozumiem
    > Twój punkt widzenia. Niestety problem polega na tym, że przy
    > różnicy w cenie _takiego samego_ przewodu rzędu 2 zł/m i więcej
    > koszty transportu zwracają się już przy zamówieniu 10 metrów
    > przewodu, a to przecież jest ilość "homeopatyczna". ;-)

    100% racja. Jednak jas pisałem o sytuacji że na miejscu kupisz w takiej samej cenie
    jak na allegro. A jest to mozliwe. Ja tak kupiłem- pokazałem ceny z Allegro i
    powiedziałem że jak zaproponuja takie same to biorę u nich. I dało się

    > Poczekać chwilę, na pewno jakiś kolega będzie się wkrótce
    > remontował i ucieszy się z możliwości nabycia przewodu po
    > okazyjnej cenie z pewnego źródła. :-)

    Niby takj- zawsze okazja do wypicia flaszki będzie;)

    > Ja również, nie tylko "na budowę". Ogólnie mozna powiedzieć,
    > że obowiązuje zasada "o jedną rzecz więcej". Przykład z życia:
    > Kupiliśmy pralkę 600 zł taniej, niż w sklepie, co wystarczyło
    > na odkurzacz piorący, na którym z kolei zaoszczedziłem 300 zł,
    > które poszły na maszynkę do mięsa. Sklepowa propozycja zakupu
    > stelaża Geberit za 1400 zł również przegrała z internetową
    > ~700 z transportem... I to nie były "okazje", tylko regularna
    > oferta sklepów internetowych. Można tak długo, ale nie godzi
    > się rozmawiać o rzeczach oczywistych... ;-)
    Do mnie z drugiego końca Polski jechały wszsytkie stelaze, muszle, umywalki,bidet
    baterie, pompki obiegowe- chyba z dwie palety tego było. Później przy meblowaniu
    szafki nocne,dwa łózka, materace, stół + krzesła(to akurat był zestaw z JYSK ale na
    allegro był ładnych kilka setek tańszy jak w sklepie położonym 2km od mojego domu).
    Wszystko dostarczone tam gdzie chiałem, szybko bezproblemowo.
    GrZejniki tez miały iśc z Krakowa ale lokalny sperzedawca jak mu pokazałem tamten
    cennik to się dostosował;)