  • Data: 2009-04-27 12:29:21
    Temat: Re: jak sie docina p?ytki na 45stopni
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafa? said the following on 24.04.2009 15:56:
    > Chcemy z te?ciem sami k?a?ae p?ytki. Do tej pory te?ae k?ad? p?ytki normalnie
    > i potem listwy wykanczaj?ce w rogach. Teraz podobno robi sie bez listw tylko
    > z docieciem p?ytek tak aby zesz?y sie w rogu na styk. Czym to sie robi? Do
    > ciecia p?ytek mamy sprzet ale pod k?tem nie wiem jak to zrobic?

    Pila stolikowa DEDRA (taka gdzie stolik jest pochylany, a pila
    nieruchoma w kuwecie z woda).
    + tarcza Żbik czy jakas tam za ~150zl
    Przecina idealnie gres, plytki i konglomerat. Zero odpryskow,
    szlifowanie pod katem 45 stopni, tylko musialem stolik przedluzyc (dwie
    listwy + deska) bo plytki 20x40cm nie miescily sie na stoliku fabrycznym.

    Maszyna gdzie ruchomy silnik pewnie byla by lepsza, ale mialem gres o
    wymiarach 45x45, w 'karo' to ponad 60cm, wiec cena maszyny zabojcza.

    A i dedra ma lekkie bicie na walku silnika, ale przy dobrej tarczy to
    nie przeszkadza, kazda plytke zacierala na gladko.
    S.