    From: cyklista <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak to jest z ciśnieniem wody
    Date: Fri, 06 May 2011 18:20:41 +0200

    W dniu 24.04.2011 02:40, KS pisze:
    > U?ytkownik "cyklista"<c...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

    rze-objetosciowe/aquadis-plus

    > Mo?e nie tyle skopany co ten typ tak ma.
    > Niektóre zawory zwrotne daj? spory spadek, jak masz mo?liwo?ae to wkreae dwa
    > manometry jeden przed, drugi za klapk?, odkreae wode i odczytaj ci?nienia.
    >
    > K.S.

    dziś podłączyłem manometr bezpośrednio przed zaworem czerpalnym.
    Statycznie jest 3 bar, ale po odkręceniu wody od razu spada do 1.

    A z tym, że 3/4 i 1/2 to to samo, to faktycznie kit. Z resztą w
    warunkach przyłącza mam napisane, że przyłącze na cal a wodomierz na
    3/4", więc jak się uprę, to chyba muszą wymienić ?