  • Data: 2012-07-09 22:58:56
    Temat: Re: jak zareklamować firme budowlaną? ? ?
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "HANA" <h...@g...pl> wrote in message
    news:jtfbh8$jpp$1@inews.gazeta.pl...

    > kiki a slyszales o czyms takim jak upr. budowlane i izba?
    > u mnie to podstawa zeby cokolwiek zalatwic dla klienta...

    Przynajmniej właściciele firm budowlanych powinni mieć ukończoną polibudę i
    jeden z wydziałów budownictwa plus kilka lat pracy w zawodzie. To by
    gwarantowało podniesienie poziomu. Oczywiście do tego izba i uprawnienia.
    Wystarczy żeby miał właściciel.
    Chodzi o to żeby umiał trzeźwo ocenić co się dzieje.

    A bez studiów tylko po technikum to 10-15 lat praktyki. bez szkoły średniej
    zakaz prowadzenia działalności.