  • Data: 2016-03-21 20:33:19
    Temat: Re: jaka to odmiana Magnolii (Park Oliwski)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Aż mnie skręca z ciekawości jaką podkładkę Ty dobierzesz.
    > Pozdrawiam zasadowo Ja...cki

    W trakcie malowania używam przeważnie podkładki podobnej do tej:

    http://static.mango.pl/zdjecia/97983.jpg

    Farba nie skapuje na stół, nic jajka nie skręca na boki, stoi równo
    i nie wymądrza się. Bardzo praktyczna. Zasada jest taka, by dać jajku
    czas na obeschnięcie, nim na wcześniej przygotowane tło zacznie się
    nanosić kwiatki.

    Jarek

    --
    Było sobie raz jajko mądrzejsze od kury.
    Kura wyłazi ze skóry,