  • Data: 2016-08-16 16:12:29
    Temat: Re: jaki dom jest najtańszy?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-04 o 22:07, Adam Sz. pisze:

    > Sa tez ludzie (i w mojej ocenie jest takich wiekszosc - sam mam wielu takich
    > znajomych), ktorzy boja sie budowy i wola kupic uzywke do remontu (bo remontu
    > juz sie nie boja ;) Dom to nie samochod, jak napisales pozniej. Samochod
    > ma zywotnosc powiedzmy 500 tys / 1mln km i ~15-20 lat, po czym nadaje sie
    > na zlom. Dom nawet przedwojenny w dobrym stanie jest dzis wart minimum 300
    > tys (moj brat sie rozglada od dluzszego czasu i mam rozeznanie) - po prostu
    > taniej sie kupic nie da. A za 300 tys to ja wybuduje taki nowy ;)

    A to to. Ja właśnie w budowę władowałbym się na samym końcu. Zupełnie
    mnie do niej nie ciągnęło, choć na pewno możliwość decydowania od
    początku, jak ma coś wyglądać jest na pewno kusząca.
    Ale na szczęscie nawet takiego dylematu nie miałem, bo musiałem mieć
    możliwość natychmiastowego przeprowadzenia się z mieszkania do domu,
    więc i używane tylko w grę wchodziły.
    Zresztą chcąc mieć nowy dom w takiej lokalizacji, jak mam teraz,
    musiałbym 75% ceny tego mojego używanego domu, najpierw wydać na samą
    działkę, a potem do tego dorzucić te 250-300 tysi na wybudowanie. Mało
    opłacalny biznes...

    Pzdr

    --
    /__/_* /