  • Data: 2011-05-04 15:18:00
    Temat: Re: jakie dalsze etapy budowy po wykonaniu SSO?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Maj, 08:09, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Aleś to mega sugestywnie i... trochę tendencyjnie napisał :-)
    > Moja wersja jest bliższa tej, o której napisałeś na czerwono 'ciepłooo' :-)
    >
    > Nie o to mi jednak chodziło. Miałem na myśli samą murłatę. Tu nie da się
    > jej z góry docieplić, bo masz zaraz nad nią deskowanie i jak wepchasz

    A bos Ty nie zrozumial chyba o co chodzi - nikt nie chce obklejac z
    kazdej strony murlaty - tylko z frontu (nie z gory) :) Ale nawet jakby
    ja cala opatulic styropianem to przeciez deskowanie jest na krokwiach,
    czyli o (prawie) cala grubosc krokwii wyzej. Ja mam krokwie 18cm, te
    3cm jest podciete zeby osadzic krokwie na murlacie, wiec od murlaty do
    deskowania (ktorego nie mam) mialbym jeszcze cale 15cm. To dosc
    miejsca zeby opatulic murlate izolacja i zostawic te 2cm szczeliny NAD
    nia :)
    pozdr.

    --
    Adam