  • Data: 2014-07-04 12:05:26
    Temat: Re: jakie drzwi wejsciowe?
    Od: AA <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 lipca 2014 23:23:30 UTC+2 użytkownik Marcin Ł napisał:
    > Panowie mam zamiar kupic dzwi wejsciowe zewnetrzne do domu i teraz pytanie
    > jakie?
    > sosnowe czy debowe? debowe 150zl netto drozsze

    Kompozytowe (z włokna szklanego).

    Mam u siebie z 4 lata drzwi Vikkinga, ciepłe, ładne, nie rysują się, nie obijają, nie
    odkształcają (jedyne co, to drewniana framuga pracuje na zimę i trzeba zawiasy 2x w
    roku podregulować).

    Cena: o ile dobrze pamiętam, 2700 za prosty model. Teraz googlarka pokazuje drożej,
    ale nie wiem, za ile faktycznie da się to kupić.

    Oprócz Vikkinga robią to jeszcze Polskone, Madix i paru innych producentów.

    pozdr
    AA