    Date: Wed, 08 May 2013 12:19:44 +0200
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jakie kolki do grubej plyty g-k?

    W dniu 2013-05-08 12:04, Adam pisze:

    > Bo molly molly nie rowny - sa badziewne plastikowe i porzadne metalowe - z tych
    plastikowych to nawet reka mozna kolek wyrwac (gwint sie w plastiku "zrywa") :)

    Nawet nie wiedziałem, że są plastikowe ;-)

    > PS. widze chyba zboczenie zawodowe? Rack w salonie :-)
    > pozdr.

    Noo zajefajna sprawa. Dziś mam więcej półek już. Schodzą się tam
    wszystkie instalacje. Wygodna sprawa do operowania całym tym bajzlem.
    Docelowo od sufitu do półki pod patchpanelem będą pełne drzwiczki, niżej
    drzwiczki z szybą bo sprzęt AV i jeszcze niżej znów pełnie drzwiczki :-)

    Do pełni szczęścia będę musiał jeszcze położyć po 2 pary przewodów
    głośnikowych do sypialni i łazienki bo o nich zapomniałem :-(
    No i w takim układzie nie jest to problem :-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info