  • Data: 2013-05-29 20:45:57
    Temat: Re: jakie kołki użyć
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    quent wrote:
    > Poradźcie proszę jakich kołków użyć do montażu takiej podstawy słupa
    > (montuję balustradę) do betonowego tarasu:
    > http://www.domax.com.pl/products/ob_292_big.jpeg
    >
    > W katalogu Fisher-a mam kołki w 2 działach.
    >
    > General fixing:
    > http://apps.fischer.de/poc/default.aspx?page=layer&s
    prache=EN&kat=$MART-HK-$MKAT-HK-$MPG-G1&ekat=$EKAT-H
    K-EN&path=$MART-HK-$MKAT-HK

    > High performance steel anchors:
    > http://apps.fischer.de/poc/default.aspx?page=layer&s
    prache=EN&kat=$MART-HK-$MKAT-HK-$MPG-SCHWERSTAHL&eka
    t=$EKAT-HK-EN&path=$MART-HK-$MKAT-HK

    > Czy muszą to być kołki "high performance"?

    spradź ile ci cena podskoczy...

    ja bym dał solidne z atestem dla świętego spokoju.

    jak robiłem strop drewniany na mojej antresoli to weiszaki do belek
    mocowałem atestowanymi kotwami wbijanymi do betonu a wkręcałem zgodnie z
    zaleceniami za pomoca klucza dynamometrycznego.

    na tych kotwach bedą spore siły działały więc lepiej nie oszczędzać.