  • Data: 2009-07-09 18:26:27
    Temat: Re: karcher - jaki kupic ?
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:
    Ponoć parametry są te same (ciśnienie, wydajność itp) to o co chodzi?

    > One sa te same tylko na pudelku. Roznica mniej wiecej taka, ze myjac chodnik
    > zmyjesz jakos piach, albo zmyjesz piach razem z mchem w polowie krotszym
    > czasie.

    Mam najtanszego Karchera jaki byl dostepny pol roku temu i wymylem tym
    chodnik z mchu blyskawicznie. Targa tak, ze szkoda mowic. Nie wierze, ze
    drozsza zrobisz szybciej bo to fizycznie nie mozliwe :)
    Jedyne co ma sens to myjka z metalowa pompa bo nia mozna pracowac bez
    przerwy... Ale to juz jest inny pulap cenowy.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...