    From: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: karcher - jaki kupic ?
    Date: Sat, 11 Jul 2009 16:43:26 +0000 (UTC)

    Rentier <f...@g...com> napisał(a):

    > Mam też B&D.działa od pół roku wprawdzie, ale dość intensywnie.Na razie
    żadnych
    > kłopotów

    Prawdziwie myjąca myjka(Uniwersalna) musi mieć N O M I N A L N I E stałe
    cisnienie rzędu 140 - 160 bar. Docenilem to przed laty podgladając u
    oszczędnych z natury Holendrów jaki kupują i eksploatują sprzęt. Mimo swojej
    oszczędnosci
    czy po naszemu "skąpstwa", kupują sprzety domowe, ogrodowe i
    elektronarzedzia DROGIE> Powód: na tanie ich ...nie stać!!
    Jestesmy wciąż biednym społeczeństwem- nie tylko z racji zarobków. Gdy
    tylko pojawiają się podobne w nazwie, kolorowopodobne produkty o szumnych
    nazwach - slepo powtarzamy wyswiechtane reklamowe hasło: "po co
    przepłacać..?" A może by tak potencjalny nabywca, miotajacy się z checią
    zakupu dał krok naprzód i pomyślał, poszukał cech, charakterystyki
    przedmiotu poządania. Jak nie ma czasu, to niech siega po cokolwiek-pełna
    swoboda(tak mówią..). Jezeli
    ma czas i chęci do zastanowienia się- niech szuka, czyta, pyta. Byłoby zacną
    cnotą bysmy odpowiadali ad rem i tylko tyle o co pyta.To pomoże jemu i wielu
    innym na zrozumienie tematu i ewentualnych wątpliwości.
    No, ale do rzeczy... Na jesieni ub roku kupiłem K 7,91MD - za niewiele
    pow.1400pln.To były jakieś promocje krakowskich dealerów.Też mną nieco
    miotało, bo i potrzeb w rodzinie sporo.Po pierwszych myciach elewacji domu,
    dachu,płotów, chodników i aut. czuję komfort dobrego wyboru.Cisnienie
    robocze dość dobre: 140bar, pompa mosiężna i wąż dług.12m. Mozna juz tym myć.
    Przed polecaniem pytającemu urzadzeń
    najtańszych,wysokociśnieniowopodobnych(..),których albo nie znamy, albo los
    nas takimi obdarzył albo, na których połamalismy swoje nadzieje... - warto
    by sie zastanowić. Miast tworzyć pianę lub lać wodę ~~ spróbujmy stworzyc
    silny stumień dobrych rad ~! To nam się O p ł a c i .
    Pozdrawiam - "niskocisnieniowo"-pogodnie
    Marex