  • Data: 2009-07-15 14:03:53
    Temat: Re: karcher - jaki kupic ?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h3dv8c$k8o$1@news.interia.pl...

    > Nie chce ciagnac tego tematu, bo zrobilo sie za bardzo personalnie, a to
    > nie o to chodzi. To nie jest jakis quiz, czy konkurs. No ale ten jeden
    > raz. Ghost to jak juz kiedys pisalem, to wymagajacy uczestnik, konkretny i
    > rzeczowy.

    Ale równiez stosujacy chamskie odzywki itp.
    To że ktoś na niektóre tematy rzeczowo rozmawia nie świadczy o jego kulturze
    osobistej.
    Wiesz ilu na studiach spotkałem zwykłych prostaków;))
    I nie byli to studenci- byli to wykształceni wykładowcy- profesorowie,
    docenci itp.
    Zwykli prostacy trafiają sie wszędzie niezaleznie od grupy zawodowej,
    wykształcenia itp.
    Na szczęście w większości przypadków mozna ich jakoś ominąć;))

    Krzysiek