  • Data: 2015-11-18 19:31:46
    Temat: Re: klejenie polipropylenu
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Uzytkownik" <a...@s...pl> wrote in message
    news:564cb9e9$0$644$65785112@news.neostrada.pl...
    > Nie ma klejów, które pokleją PP. Nawet silikon jak wyschnie to się odspaja od
    > takich rur.

    sa ale raczje kosztuja niemalo (bo i opakowania spore) ale nie wiem
    jak z odpornoscia chemiczna

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&v=Rk84jH8Qg44

    chociaz sa tez tanie

    http://allegro.pl/klej-do-pp-pe-polietylenu-i-polipr
    opylenu-nowosc-i4967453419.html

    > Jedyne, porządne rozwiązanie to wyciąć pasek GK tak, aby mieć dojście do
    > pionowej rury. Wymienić pionowy odcinek rury na nowy z kielichem, a następnie
    > wsadzić kolano tak jak powinno być wsadzone tzn z kielichem licującym się z
    > płytkami. Wkleić z powrotem pasek GK. Położyć płytki. Syfon połączyć
    > kawałkiem prostej rury bez kielicha.
    > Wszelkie inne metody to pudrowanie syfa.

    wtedy syfon oprze mi sie o kielich kolanka - musialbym ta rure cofnac
    o centymetr - to wiaze sie z wycieciem i wykuciem pionowego kawalka i
    obroceniem kolanka laczacego go z poziomem czyli troche poziomu tez
    musialbym odkryc

    nie wykluczam, ale musialbym sporo rozciac i zrobic na nowo, a plytkarze
    wchodza dopiero w piatek wiec mam jeszcze dwa dni na poszukiwania :D

    --
    http://db.org.pl/