    From: "Tomemk" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kociol dla domu 175m2
    Date: Thu, 7 Oct 2010 15:14:55 +0200

    > Nie bardzo rozumiem, czy Ty w garażu też masz podłogówkę?
    >
    > Inna sprawa to podłogówka i ten kocioł na miał jakoś mi nie pasuje. Da się
    > to jakoś sterować sensownie aby zasilić podłogówkę?
    > Poza tym czy nie masz czasem możliwości wyboru innego typu ogrzewania. Ten
    > miał to przecież straszny brud w domu.
    > Już chyba lepszy eko-groszek nie mówiąc o peletach, które ładnie pachną
    > przy paleniu i właściwie nie brudzą a popiołu jest mała garstka.

    Wybrałem miał bo sprawdzony już w 2 nowych domkach w rodzinie, więc w moim
    tez się sprawdzi.

    brudu nie ma prawie wogole, co prawda raz w tygodniu sprzątanie jest

    kocioł na miał pali tez ekogroszkiem,
    kupuje ekogroszek w cenie miału ok 370zł Tona (znajomy gornik)
    kotłem na ekogroszke nie napalę miałem

    sprawdzone w 2 nowych domach w rodzinie, jest czysto jak się dba.
    miał jest składowany suchy workach po 30kg.
    ogrzanie domku na sezon z temp ok 23-24 porotherm 44 bez ocieplenia
    to niecałe 6 ton na sezon dom ok 240m2, w tym roku przyszło ocieplenie 5cm,
    może coś spadnie jeszcze
    spalanie

    a drugi dom ok 120m2 - 4 tony gorzej ocieplony

    6x350zł (tyle w zełszłym roku kosztowal miał) daje 2100zł po prostu jest to
    tanie
    tak, nie ma problemu z podłogówką przynajmniej w rodzinie tak mają i jest
    wporządku.

    podłogówkę mam w piwnicy tylko w jednym pomieszczeniu, w pozostałych
    grzejniki.
    w piwnicy raczej tylko to jedno będzie grzane

    pozdrawiam