eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekolektory słoneczne w układzie grawidacyjnymRe: kolektory słoneczne w układzie grawidacyjnym
  • Data: 2012-09-27 21:46:46
    Temat: Re: kolektory słoneczne w układzie grawidacyjnym
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 27 września 2012 13:58:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > news:76a6164e-9f62-4e13-8711-b07656459f2f@googlegrou
    ps.com...
    >
    > W dniu czwartek, 27 września 2012 05:55:14 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor
    >
    > napisał:
    >
    >
    >
    > >> Dodam że znajomy co ma trochę sprzętu wspominał, że węże są dość
    >
    > >> awaryjnym
    >
    > >
    >
    > >> elementem urządzeń.
    >
    >
    >
    > >Nie przypominam sobie żebym pisał o stosowaniu węży gumowych tylko tam
    >
    > >gdzie ..... . Węże elastyczne są tak samo pewne jak >przewody metalowe.
    >
    > >Prosty przykład. Jeśli na Świecie jest miliard samochodów i w każdym w
    >
    > >układzie hamulcowym są cztery >przewody elastyczne to łatwo policzyć ile
    >
    > >jest przewodów elastycznych w najodpowiedzialniejszym układzie w
    >
    > >samochodach. A gdzie >pociągi, maszyny budowlane windy itp. O samolotach i
    >
    > >statkach kosmicznych z grzeczności nie wspomnę. Przewody takie pracują w >o
    >
    > >wiele gorszych warunkach niż wąż gumowy którym może być podłączony kolektor
    >
    > >słoneczny. Do pewnego momentu w >samochodach i innych urządzeniach
    >
    > >stosowano przy hamulcach specjalnie ukształtowane przewody miedziane.
    >
    >
    >
    > Gdybys wiedzial co mowisz, to wiedzial bys, ze elastyczne przewody hamulcowe
    >
    > wykorzystywane sa tam, gdzie nie mozna wykorzystac przewodow metalowych, np.
    >
    > przy wahaczach, gdzie elastycznosc jest konieczna i przy kolach skretnych. W
    >
    > kazdym innym miejscu stosuje sie przewody metalowe. Powiem Ci jeszcze cos,
    >
    > nigdy nie widzialem rozerwanego przewodu hamulcowego metalowego, natomiast
    >
    > gumowy owszem i nie raz. To samo z przewodami ukladu chlodzenia. Dokladnie
    >
    > wczoraj klient odebral gumowy przewod ukladu chlodniczego, co sie stalo?
    >
    > Zwyczajnie pekl. Nie zdarza sie to przewodom metalowym, ktore w takich
    >
    > instalacjach miejsce swoje znajduja. O koparkach i miejscach gdzie stosowane
    >
    > sa przewody gumowe nie wspomne.
    >
    >
    >
    > > nich dobre zdanie. Tak dobre że wielu nawet sobie nie zdaje sprawy z iloma
    >
    > > ma codziennie kontakt. Nie istnieją z wyjątkiem jakiś >szczególnych
    >
    > > przypadków przeciwwskazania żeby powszechnie nie stosować węży gumowych w
    >
    > > instalacjach solarnych.
    >
    >
    >
    > Owszem, bo tam nie ma ruchomych polaczen i nie ma zadnego uzasadnienia do
    >
    > ich stosowania.
    >
    >
    >
    > TK

    Jak Maniek nie wiesz to nie pisz. Chcesz się dowiedzieć to idz na fora gdzie piszą o
    starych samochodach to Ci powiedzą. Powszechne stosowanie przewodów elastycznych w
    hamulcach to wynalazek okołowojenny. Przy wahaczach były przed przewodami gumowymi
    odpowiednio ukształtowane rurki miedziane. Były również hamulce uruchamiane linkami.
    Miało to nawet swoją nazwę. Nazywało się hamulce mechaniczne. Tak jak teraz jest
    tylko ręczny na linkę to i hamulce w przednich kołach też były uruchamiane linkami.
    Dalej rzeźbisz w gównie. Nie masz żadnych argumentów przeciwko wykorzystaniu
    przewodów gumowych w tym konkretnym zastosowaniu. Na dodatek udajesz że nie widzisz
    informacji o stosowaniu w budownictwie przewodów elastycznych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1