  • Data: 2009-11-13 08:08:35
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:59c16c38-42f8-450e-813e-61c762be3be5@j19g2000yq
    k.googlegroups.com...

    > Nie jestes dla mnie dziwny - jestes poprostu materialista :)

    Uhm, a Ty marksista.

    BTW jak juz skonczysz budowac, sprawdz kiedys definicje slowa materialista o
    ile z przepracowania umiejetnosc czytania tekstow w jezyku polskim nie
    zaniknie Ci definitywnie.

    > Wole jednak pozapierdalac na budowie :)

    Coz, jesli dla Ciebie to jedyna alternatywna i jedyny sposob na integracje
    rodziny to popieram, ale i wspolczuje.