    From: Kresowiec <i...@t...de>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: kompost, ustawicznie
    Date: Sat, 19 Sep 2009 09:33:33 +0200

    Bbjk schrieb:

    > Ok, dzie;ki. W kaz.dej ilos'ci monorodzajowej?

    > By?o czytane, wa;tpliwos'c' nastarczy?a ilos'c' tych jab?czanych resztek, czy
    > z kompostu nie zrobi sie; gorzelnia.

    > Repozdrawiam s?onecznie,

    No to mieszaj to z innym skladnikami, ktore sa suche. Ja np. dostaje od
    sasiada spady i te mieszam z odsiewanymi resztkami kompostowymi (grudki
    ziemi, drobne galezie, pestki), do tego dodaje trociny, zwiedla trawe i
    suche kwiaty. Mam znajomego, ktory duze ilosci koszonej trawy kompostuje
    razem z trocinami. Trzeba troche poczekac, czasami ponownie przemieszac
    ze swieza trawa ale to funkcjonuje i z kompostnika nie czuc. Obok moich
    kompostownikow zawsze stoja worki czy pojemniki ze stara ziemia
    doniczkowa lub wlasnie resztkami po odsianiu kompostu.

    Irek