    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kompresor do prac warsztatowo-okołodomowych
    Date: Sat, 06 Dec 2014 16:04:27 +0100

    W dniu 2014-12-06 13:40, Adam pisze:

    > Wyglada super - tylko czy to jednak nie trwa za dlugo? Choc dysze w tym
    > pistolecie widze sa konkretne (do 8mm :-) Wiec moze tak wolno to nie leci?
    Uwierz robi się szybko, ja całą ścianę domu obleciałem tym w niecałe
    4godz tak że tynk kładłem mokre na mokre, żadnych śladów nie ma, a dom
    ma podobny metrażem do Twojego, tylko dach dwuspadowy to i szczyty
    wysokie, ale daje radę, najlepszy tynk do tych pistoletów to silikatowy,
    pioruńsko się do wszystkiego klei, jak się mokrego nie zetrze to potem
    ciężko go oderwać, straty minimalne, tynk gęsty jak budyń, za rzadki nie
    może być o się wtedy sam z dyszy leje.

    > Pytanie zasadnicze -> czy da sie tym pryskac tez sufit czy raczej trudno? :)
    > pozdr.

    Da się, tam w aukcji nawet piszą że ma specjalną przegrodę w lejku co
    jeszcze ułatwia sprawę.

    --
    Pozdr

    Janusz_K