  • Data: 2009-01-12 11:40:37
    Temat: Re: krzywe grzania w sterowniku pogodowym
    Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gkf92v$cta$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Bardzo madrze, zwlaszcza jesli w srodku i na instalacji jest np. 18C.

    Cóż, niestety nie ma producentów 'alternatywnych softów' do sterownika,
    ani żaden instalator nie wychylił się z ewentualnymi 'kodami serwisowymi'
    wykraczającymi poza instrukcję obsługi/montażu.

    > Moze to kociol na cieplejsze kraje?

    Sam kocioł Vaillanta jest OK (świadczy o nim np pięcioletnia praca
    non-stop bez jednej awarii - grzeje u mnie też CWU), ale sterownik
    to ma chyba faktycznie domyślny tryb 'grzanie wiaty przystankowej'
    (cytat z forum Muratora) a nie dobrze ocieplonego domu (patrząc na
    np domyślne krzywe grzewcze, czy jego słynne tryby TP-załącz).

    Ale o tym człowiek dowiaduje się np 2 lata po wydaniu tych x-set
    złotych i zrozumieniu, że najważniejszym elementem instrukcji
    sterownika jest rozdział "funkcje specjalne i zależności między
    nimi".

    Janusz Pawlinka