  • Data: 2009-01-27 20:16:19
    Temat: Re: krzywe grzania w sterowniku pogodowym
    Od: "JKK" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W bardziej zaawansowanych ustawieniach ("bitowych" ;-)
    wynalazłem dzisiaj dla mojego kotła
    ustawienie na budynek "lekki" (szybsza reakcje - ustawienie fabryczne)
    i ciężki (wolniejsza reakcja - bardziej akumuluje - myślę, że dotyczy to
    również podłogówki).
    Oczywiście przestawiłem - zobaczymy :-)

    Pzdr

    JKK