  • Data: 2014-06-09 14:42:53
    Temat: Re: ktory rekuperator?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 9 Jun 2014 03:31:50 -0700 (PDT), Adam

    > 30-40% to ma standardowy z wymiennikiem krzyzowym.

    Standardowy (cokolwiek to znaczy) też może mieć 88-92%.

    > Brink ma 88-92% (mierzone przeze mnie)

    Przy jakich temperaturach we/wy?

    > i da sie go kupic pewnie w granicy 4-6k pln
    > (ma wentyle DC EBM, zuzycie ~40-50W przy 150m3/h).

    W 2008 kosztował blisko 3x tyle. :P

    > Juz dyskutowalismy - zeby klima miala sens to trzeba kanaly 50x50, a nie
    > fi100-120. Bezsensu pomysl, w dodatku niebotycznie drogi :-)

    Pewnie, wielokrotnie dyskutowaliśmy. Ale ty starasz się za wszelką cenę
    zaprzeczyć, że klima w wentylacji jest gorsza niż brak tej klimy. :P

    Oczywiście, że trzeba spełnić pewne warunki aby faktycznie to miało ręce i
    nogi i nadal nie widzę gdzie masz jakiś problem. Znaczy wiem, ty u siebie
    tak nie masz albo byś sobie pozwolić nie mógł, więc rozwiązanie jest
    automatycznie ZŁE.

    --
    Pozdor Myjk