eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekupował ktoś kafelki przez internet?Re: kupował ktoś kafelki przez internet?
  • Data: 2013-02-23 21:01:15
    Temat: Re: kupował ktoś kafelki przez internet?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-02-21 11:17, brunet.wp pisze:

    > Aby sprawdzić 30 paczek, kurier musiałby czekać ze 2 godziny, na pewno
    > tyle nie będzie czekał. Co będzie w przypadku, gdy już po odjeździe
    > kuriera wyjdą jakieś niezgodności lub uszkodzenia?

    Kupiłem ostatnio lodówkę przez internet. Przy kurierze rozpakowałem i z
    grubsza obejrzałem jej stan. Wyglądała ok.

    Jak się potem okazało od spodu miała wgniecenie i w środku był pęknięty
    zaczep od jednej z półek. Ciężko to było zauważyć bez dokładnego
    sprawdzenia.

    Próbowałem reklamować uszkodzenie w sklepie, a był to sklep Elektro.pl.
    Pierwsze o co spytali, to czy był spisany protokół uszkodzeń przy
    kurierze. Jak usłyszeli, że nie to od razu odrzucili reklamację, bo nie
    udowodnię im, czy uszkodzenie powstało w trakcie transportu, czy lodówka
    była uszkodzona już w momencie wysyłki. I jest to, w sumie, rozsądne
    tłumaczenie, więc nie drążyłem tematu.

    Niestety, kurier jak przywozi przesyłkę, to przeskakuje z nogi na nogę,
    żeby jechać dalej i jest troszkę podirytowany, jeśli się przedłuża
    odbiór. Jednym słowem wywiera presję na adresata, żeby ten jak
    najszybciej odebrał towar i przez to adresat nie jest w stanie sprawdzić
    dokładnie przesyłki.

    Pozdrawiam,
    MW

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1