-
Data: 2013-03-05 09:35:50
Temat: Re: kupował ktoś kafelki przez internet?
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu wtorek, 5 marca 2013 01:25:57 UTC+1 użytkownik marcarl napisał:
> A ludzie z małych sklepów, przed dostarczeniem materiału klientowi z zasady go
>sprawdzają, żeby nie załatwiać później takich reklamacji, bo tracą na tym >finansowo
i jakby nie patrzeć wizerunkowo, co przy lokalnej działalności sporo >znaczy.,
Pobożne zyczenia
Masm kumpla który od kilku lat prowadzi lokalny sklep z glazura.
Sklep ma całkiem spora powierzchnie która zajmuja wyesponowane kolekcje/wzorniki.
Płytek na "stanie" praktycznie nie ma. Klient ogląda katalogi/wzorniki i jak mu się
coś spodoba to zamawia.
Kumpel przyjmuje zamówienie i zamawia potrzebna ilość płytek od
hurtownika/dystrybutora. Przyjeżdza to na palecie i czeka na klienta.
Przeciez nie będzie każdego kartonu rozpakowywał przed wydaniem klientowi(jesli
klient sobie życzy to i owszem.
A czesto jak jest dostawa do klienta to jego auto praktycznie od dystrybutora jedzie
bezpośrednio do klienta i nikt nie bawi się w oglądanie i rozpakowywanie.
Ew. reklamacje podobnie tylko w druga strone- klientt do sklepu sklep do dytrybutora
itp.
Pisanie że cana czyni cuda i jest dla klienta najwazniejsza- to prawda.
W necie ceny sa sporo tańsze. Kumpel nawet gdy całkowicie zrezygnował ze swojego
narzutu to i tak cena była sporo wyższa niż w sklepie internetowym czy wnawet w
Castoramie.
Do jednej z łazienek brałem płytki z Castoramy. I pomimo tego że do Castoramy mam
50km opłacało się jechac, tam kupić i przuywieżć własnym autem niż kupic TAKIE SAME
płytki w lokalnym sklepie.
Druga zaleta marketów top to że nie robia problemów ze zwrotami jak karton zostanie
czy z dokupieniem jednej czy dwóch płytek. W lokalnych sklepach na zwroty krzywo
patrza a zakup kilku płytek na próbe to tez kłopot bo najczęściej magazyny puste a
sklep to tylko wystawa.
A kafelki jak kafelki- wybrana kolekcja ma taka sama jakość wykonania w sklepie
internetowym czy stacjonarnym.
Dlatego przy tego typ[u towarach trzeba w sklepach stacjonarnych "pomacac" towar,
obejrzeć, sprawdzić i dopiero zamawiac via net.
A ew uszkodzenia w transporcie również się zdarzają tu i tu.
Np jak robiłem dach to dachówka BRAASa jechała do mnie praktycznie wprost od
producentra- jego transportem. I na miejscu okazało się że na 3 paletach sa
obtłuczone rogi(podczas załadunku zapewne).
Problemu nie było przyjechał przedstawiciel handlowy Braasa zobaczył co i jak i za
ddwa dni dowiezli co trzeba.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.03.13 13:47 Marek
- 05.03.13 14:48 brunet.wp
- 05.03.13 15:08 Ergie
- 05.03.13 15:09 Kris
- 05.03.13 16:00 Adams
- 06.03.13 03:57 masti
- 06.03.13 09:03 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- qqqq
- Tauron przysyła aneks
- Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- w Nowym Roku 2025r
- Blenda/ramka do kominka na zamówienie
- Co tam u Was
- Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- Cicha noc...
- 9. Raport Totaliztyczny: Sprawa moich pomysłów na pracę doktorską które przekazałem PW, a które sprzedano do WB
- Problem z wilgotnością
- Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- ...a po nocy, przychodzi dzień...
- pierdolec na punkcie psa
- Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
Najnowsze wątki
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-02 Blenda/ramka do kominka na zamówienie
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-24 Cicha noc...
- 2024-12-08 9. Raport Totaliztyczny: Sprawa moich pomysłów na pracę doktorską które przekazałem PW, a które sprzedano do WB
- 2024-12-05 Problem z wilgotnością
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-15 ...a po nocy, przychodzi dzień...
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"