  • Data: 2013-08-02 12:06:18
    Temat: Re: laczniki podwojne kombinowane
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 1 sierpnia 2013 15:47:49 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:
    > Czy jest jakas seria lacznikow elektryczych w ktorych mozna dolozyc albo usunac
    sprezynke wedle wlasnego widzimisie?

    > Mam w planach sterować światłem przez sterownik, ale póki co połączone jest to w
    sposób konserwatywny. I na przykład z jednej puszki sterwoanie jedną lampą przez
    przekaźnik bistabilny, a drugą standardowo. Więc przydałby się łącznik
    pół-świecznikowy / pół-żaluzjowy odbijający.

    > Gotowców chyba niema, ale może któreś modele są łatwo modyfikowalne?
    >
    > Z resztą - nie wiem czy bym takiego gotowca chciał. Po zbudowaniu i uruchomieniu
    sterownika wolę mieć wszystkie jednego rodzaju.

    Kurcze, zadnych sugestii? Chcialem osprzet kupowac i ta sprawa mnie blokuje.