  • Data: 2018-05-29 16:54:05
    Temat: Re: licznik ENERGA
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe czy następną odpowiedzią będzie, że nie możesz wpuszczać energii
    > w sieć, gdyż Twoje urządzenia nie posiadają homologacji bądź
    > zatwierdzenia typu lub też wyszło im z pomiarów, że generują zbyt dużą
    > ilość harmonicznych? ;)

    tego się boję najbardziej, znajomego przetrzymali ponad dwa tygodnie bo
    się doszukali jakiejś nieścisłości w adresie, kropka czy przecinek był
    nie w tym miejscu co trzeba i zrobili z tego problem
    Żeby było jeszcze śmieszniej, to sami się nie odezwali tylko znajomy
    musiał interweniować dlaczego to tyle trwa i takie wytłumaczenie otrzymał

    a z tymi harmonicznymi to tak na poważnie ?
    połowa monterów jacy u mnie bywali to chyba prawa Ohma nie znała, to
    gdzie im do tak tajemnej wiedzy :D

    No cóż, pożyjemy - zobaczymy, nie wiem czy będzie fajnie ale na pewno
    będzie śmiesznie