  • Data: 2020-09-02 15:35:17
    Temat: Re: lisciasty do tablicy - tenmperatura paneli FV
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 31 sierpnia 2020 o 11:54:49 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Pan Mateusz Viste napisał:

    No to ja w sprawie tego zabierania ciepła. Bo bardzo by mi się przydało
    żeby ktoś lub coś je zabrało. Mój laptop grzeje się jak głupi. No stop
    pracuję na pulpicie chłodzącym (taki z Media nic nadzwyczajnego) ale
    niewiele to daje. Czasami muszę wyłączać laptop bo się przegrzeje.
    Kombinowałem już na różne sposoby coś z tym zrobić i jakoś nie chce
    się nie grzać. Co ciekawe myślałem, że gdzie jak gdzie ale w Hiszpanii
    takie urządzenia chłodzące pod laptop to nie tylko będzie wybór ale i
    jakieś super sprawne. Znalazłem w całym sklepie jeden egzemplarz
    i to wrzucony jak mało zbywalny produkt do kosza z innymi badziewnymi
    rzeczami. Jak oni to robią, że laptopy im się nie przegrzewają?
    K.