eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniemokra wełna od strony dachówki. Co jest źle zrobione? › Re: mokra we?na od strony dach?wki. Co jest ?le zrobione?
  • Data: 2013-11-26 22:50:55
    Temat: Re: mokra we?na od strony dach?wki. Co jest ?le zrobione?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-26 17:13, Budy pisze:
    > U?ytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > teoretyzuj? bo nie wiem -marna we?na nie ma prawa zsun?? sie nieco? bo jesli
    > tak, to zrobi sie korek, jesli nic, np sznurowanie, nie przeszkodzi w
    > dopychaniu w strone dachu.

    Dobre pytanie. Ja prawde mowiac nie wiem czy moze sie zsunac, ale jesli
    tak to powstaja dwa zagrozenia: korek jak mowisz i dziura gdzies wyzej.
    Wiec kolejny argument zeby nie stosowac kiepskiej welny. Ale prawde
    mowiac watpie zeby welna mogla sie zsunac w sposob powodujacy korek.
    Bardziej obstawialbym zapadniecie sie w strone dolu rzecz jasna, ale
    jednak w przekroju calej grubosci.

    Pozdro.. TK