    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: monitoring - dobor kamer
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <a...@m...org> <1o16iuw1dknfm$.dlg@myjk.org>
    <58eb9d91$0$654$65785112@news.neostrada.pl> <lna5k5zs9p9q$.dlg@myjk.org>
    <58eba685$0$644$65785112@news.neostrada.pl> <b...@m...org>
    <2...@g...com>
    <4wj1kx2lgjzk$.dlg@myjk.org>
    <0...@g...com>
    <od9rhe$r72$1@dont-email.me> <oda8ra$ini$2@node2.news.atman.pl>
    <odcbti$a7e$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <odcp8a$js1$2@dont-email.me> <58fe6456$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <58ff81c2$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5900c35c$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    Date: Wed, 26 Apr 2017 20:53:27 +0200

    > Zgodnie z obowiazujacymi przepisami do podlaczenia przewodu ochronnego nie wolno
    uzywac elementow montazowych przenoszacych jakiekolwiek obciazenie lub ustalajacych.
    Musi byc oddzielna sruba, wkret, zgrzew itp. Zgodnie z przepisami kazdy metalo
    element stelaza pod plyty kg musialby byc polaczony przewodem do wlasnej srubki czy
    wkreta. Do kazdego metalowego elementu oddzielny przewod wychodzacy z listwy, bo po
    drodze nie wolno rozgaleziac o ile nie mozna zapewnic ciaglosci przewodu.

    Teoria.
    W praktyce nawet nie zdajesz sobie sprawy ile jest sytuacji
    nieunormowanych lub wręcz zapisów szkodliwych, a jako pomiarowiec
    musiałem dokonać oceny, wydać stosowne zalecenia, wydać orzeczenie oraz
    przyjąć odpowiedzialność za życie ludzi.

    > Ale nie musi byc podlaczony.

    Rzecz dyskusyjna. Ja bazując na własnym doświadczeniu jestem przekonany
    że należy.

    > Co jeszcze wymyslisz zeby mnie rozbawic?.

    Wybacz, ale nie jesteś dla mnie partnerem do dyskusji w tym temacie. Jak
    wykonasz tyle tysięcy pomiarów ochronnych jak ja, podpiszesz się pod
    jeszcze większą ilością protokołów jako osoba dokonująca oceny lub
    odpowiedzialna za prawidłowość wykonanych pomiarów przez podległe mu
    brygady pomiarowców to możemy porozmawiać. Ale obawiam się, że nigdy
    nawet nie miałeś do czynienia z pomiarami ochronnymi i sporządzaniem
    protokołów. Ja natomiast robiłem pomiary, sporządzałem protokoły i
    kierowałem pracą brygad pomiarowych oraz remontowych, które usuwały
    awarie i uszkodzenia.

    Robię to nadal tyle, że obecnie w takiej branży, że nie wystarczą tylko
    i wyłącznie świadectwa kwalifikacyjne SEP E i D z pomiarami. Elektryk,
    który ma SEP E i D z pomiarami nie ma nawet wstępu.

    Tak więc daruj sobie wszelkie tego typu teksty, którymi chcesz leczyć
    swoje animozje wobec mojej osoby.