  • Data: 2017-02-28 20:13:25
    Temat: Re: nagrzewnica elektryczna małej mocy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Klamiesz zeby resztki twarzy zachowac. Dzienie na swiecie na bank pala sie ze dwa
    czajniki elektryczne. Czy to jest powod zeby nie kupowac takiego czajnika?
    Wspolczesny termowentylator ma regulacje temperatury,to jedno zabezpieczenie.
    Silniczek zabezpieczony jest wlasnym jednorazowym termikiem. Sa jeszcze dwa
    zabezpieczenka termiczne. Jedno przywracajace przeplyw pradu przez po ustapieniu
    przegrzania i drugie wymagajace recznego skasowania wykrycia przegrzania. Do tego
    jest zabezpieczenie termiczne zabezpieczajace calosc i wylacznik na wypadek
    przewrocenia sie termowentylatora. Wszystkie zabezpieczenia sa ponizej temperatury
    mieknienia tworzywa i duzo nizej niz temperatura zaplonu tworzywa z ktorego zrobiona
    jest obudowa. Jesli osobiscie spotkales sie z przypadkiem zapalenia sie
    termowentylatora to znaczy ze byl to jeden przypadek jaki sie zdarza w Polsce na 10
    lat. I na 99,999% wynikal z jakiegos bledu popelnionego przez uzytkownika.

    Piszesz bzdury.

    > Poza tym jak bys napisal ze to sie zdarzylo w jakims starym drewniaku to mialo by
    to wiecej sensu niz w jedenasto pietrowym bloku.

    Ale dlaczego niby mam kłamać? Bo ty sobie tak życzysz?

    > W blokach po wymianie okien i ociepleniu przykreca sie kaloryfery zeby za cieplo
    nie bylo i zeby niepotrzebnie rachunku za ogrzewanie nie nabijac. Grzanie w bloku
    termowentylatorem to gwalt na rozumie bo prad jest kilka razy drozszy niz cieplo w
    elektrocieplowni. Zwyczajnie nawijasz makaron na uszy.

    Nie wszystkie pomieszczenia są ogrzewane, a w niektórych wręcz prawo
    nawet zabrania montowania ogrzewania wodnego. Tam właśnie stosuje się
    ogrzewanie elektryczne, pomimo, że blok wyposażony jest w centralne.