  • Data: 2018-03-02 21:42:02
    Temat: Re: nele słoneczne
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 1 Mar 2018 21:32:43 +0100, Mateusz Bogusz

    > To jest prawie czteroletnia Varta 60Ah 540A. Taki stan pojawił się z
    > dnia na dzień miesiąc po gwarancji (na wyjeździe w górach, a jakże).

    Wtedy to problem mógł się tylko ujawnić.

    > Można powiedzieć, że produkt doskonały z punktu widzenia
    > producenta/sprzedawcy :-) Wkurwiłem się i skoro w lato trzyma przez
    > weekend, a w zimie podłączam w niedziele na noc, to używam dalej.

    Albo warunki użytkowania nie takie jak być powinny.

    Mi dla przykładu akumulator drenowało radio (źle podłączone przez
    "specjalistę" w salonie). Pomimo tego samochód odpalał normalnie, bez
    problemów. Akumulator wyladował w koszu po roku od nowości jak w końcu
    przestał "nagle" odpalać -- oczywiście dopiero wtedy OZCwyszedł problem z
    wyciekiem energii. Także Twój ogólnie trzyma się nie najgorzej, wniosek z
    tego. :P

    --
    Pozdor
    Myjk