  • Data: 2012-02-26 18:21:43
    Temat: Re: ocieplenie 1 mieszkania w bloku
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    janusz_kk1 wrote:

    > Ale przecież ci dałem ofertę, robię projekty i mogę ci tą wentylację
    > zaprojektować,

    Proszę o jakieś szczegóły.

    w sumie wyjdzie ci to znacznie taniej niż ta firma co
    > ci to proponowała, ale wymaga to trochę wysiłku z twojej strony.
    > Podałem ci przykłądy że koszt materiałów jest niewielki w stosunku do
    > tego co miałeś proponowane przez firmę.

    Niestety ale to jest w 100% nie moja branża. Nie mam czasu i troche
    ochoty się tego uczyć. Internet zawalony jest sprzecznymi informacjami
    i przekopanie się przez to jest niemożliwe. Tak jest zresztą z wszystkim.
    Zajmę sie chyba jednak tym na czym się znam a inne rzeczy przynajmniej
    częściowo będę zlecał komuś kto ma szanse tego nie spiepszyć.