  • Data: 2013-10-30 12:58:09
    Temat: Re: odkurzacz centralny - zrób to sam
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 października 2013 12:54:11 UTC+1 użytkownik scruffty napisał:

    > zejść rury na obu kawałkach. Swoją drogą to chyba bez większego znaczenia
    > dla spoiny czy kręcić czy nie, oby za dużo kleju nie walić, aby nie wylazł
    > wewnątrz.

    Dokladnie.. Nawet jak bedzie minimalnie nieszczelne to to ma nikly wplyw na
    ssanie :-) Elastyczne rury do montazu szufelek instalator/sprzedawca (mamy
    tu takiego wygadanego faceta z beama) zabronil mi w ogole na kleju montowac.
    Po prostu zalozone na rury od strony szufelki i rury i nic wiecej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.