  • Data: 2015-02-10 10:52:01
    Temat: Re: odkurzacz przemyslowy za odkurzacz centralny ?
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 lutego 2015 10:29:51 UTC+1 użytkownik AA napisał:
    > Odpisałeś spamerowi - oni te teksty wstawiają wszędzie, nawet w opiniach na opineo,
    czy nokaucie... chociaż nie powiem, odkurzacze mają niezłe, sam chyba kupię, jak
    zelmer padnie ;)

    Nie jestem żadnym spamerem i nie mam żadnego interesu aby reklamować ten odkurzacz. A
    dzięki takim opiniom jak ta moja, właśnie nie przepłaciłem za Beama (planowałem model
    bodajże 385 za ok. 3500zł w promocji). Sprawdź dyskusję i moje posty na forum
    muratora w dziale o odkurzaczach centralnych (nick podobny), gdzie zastanawiałem się
    czy warto kupić tego Profi.

    Sądzę, że ten tani Profi może być sensowną alternatywą dla pomysłu montowania
    odkurzacza przemysłowego w miejsce centralnego. Jego największą zaletą jest cena.

    Adam, zapomniałem, że w tym zestawie co ja kupiłem był także separator popiołu. Pył
    budowlany wciągałem tym separatorem.