  • Data: 2012-05-15 12:20:22
    Temat: Re: odległość między puszkami w ścianie
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brunet.wp" :
    > Założyłem, że w pokojach na poddaszu (które mają 12-15m2 powierzchni
    > użytkowej) będzie 5 gniazdek podwójnych. Zmiana na 5 gniazdek pojedynczych
    > spowoduje, że może zabraknąć prądu... Więc mam 3 wyjścia:
    > 1) dołożyć ze 2 gniazdka na pokój,
    > 2) część gniazdek (np. ukrytych za meblami) zrobić podwójnych (w ramce lub
    > bez),
    > 3) zostawić tak jak jest i zrobić wszystkie pojedyncze, a w razie
    > większego zapotrzebowania w przyszłości zamienić pojedyncze na podwójne.

    To moze zrob tak.

    Wybierz tzw bialy osprzet co chcesz kupic,
    zrob sobie arkusz w Excelu i co otwor
    to wpisuj ile gniazd, typ gniazdka, cena, wartosc.

    IMHO, zadne rady tu nie pomogą,
    wiekszosc gniazd w domu bedzie nie uzywana,
    czyli to bedzie jakbys 2stowki sobie polozyl za szafe
    i niech se lezy na potem, i tak w kazdym pokoju :D

    pozdrawiam
    Adams