  • Data: 2010-05-09 20:53:19
    Temat: Re: odleglosc zabudowan od linii podziemnej
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jakie napiecie tam jest, ale jedno i drugie mnie urzadza :)
    > Ciekawe jak bedzie wygladac walka o przekopanie tego kawalka, ale
    > rozmawialem ze znajomym, jesli nie bedzie trzeba ciac kabla, tylko
    > przekopac, to koszt okolo 3000zł.

    jak chcesz przeniesc kabel ze srodka dzialki na bok bez jego wydluzenia ? :)
    z gumy jest ten kabel ?
    juz nie mowiac ze jaka kolwiek ingerencja w przebieg kabla bez zezwolenia to
    samowola i mozna miec z tego niezle nieprzyjemnosci.
    a juz nie mowie o takiej sprawie ze jak sie robi to
    nielegalnie(przeniesienie kabla) to i tak w papierach bedziesz mial kabel na
    srodku dzialki i nikt nie wyda Ci na budowe pozwolenia.

    --
    pzdr
    piotrek