  • Data: 2017-11-06 09:38:17
    Temat: Re: ogrodzenie - mocowanie sztachet drewnianych
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:855328af-ef23-4ce4-8d68-dd17ed081cad@go
    oglegroups.com...
    >Skoro profile masz cynkowane to śruby z
    >nierdzewki bedą przerostem formy nad trescia;)
    Ale koszt takich srub pomijalny więc nie ma się
    czego czepiać
    Tylko te nakretki to zbyteczna "dekoracja"
    Przy wkrętach roboty mniej i bardziej estetycznie
    to wygląda moim zdaniem.

    Nie taki mały będzie koszt tych śrub. Wychodzi mi,
    że potrzebuję ich 800 sztuk, plus 800 podkładek i
    800 nakrętek.

    Być może dam faktycznie zwykłe nakrętki, bo te
    kołpakowe będzie mi trudno zastosować. Będą łapały
    na ok. 2,5mm (jeśli śruba 70mm) lub na 7,5mm
    (jeśli śruba 75mm).