    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: okap i kociol
    Date: Sat, 13 Nov 2010 15:57:51 -0800 (PST)

    On 13 Lis, 14:31, "William Bonawentura"
    <w...@p...onet.pl> wrote:
    > § 148. 2. W pomieszczeniu, w którym jest zastosowana wentylacja mechaniczna lub
    klimatyzacja, nie można stosować wentylacji grawitacyjnej. Wymaganie to nie dotyczy
    pomieszczeń z urządzeniami klimatyzacyjnymi niepobierającymi powietrza zewnętrznego.

    tu bardziej chodzi o niebezpieczeństwo stworzenia podciśnienia w
    pomieszczeniu z kotłem z otwartą komora spalania, nie znam dokładnie
    paragrafu, ale przepisy tego zabraniają, zdrowy rozsądek też
    podpowiada, że może to być niebezpieczne, ja wiem, ze kanał
    doprowadzający powietrze teoretycznie do tego nie dopuści, ale kanał
    raz może się zatkać i to wystarczy...

    pozdrawiam
    s_13