  • Data: 2013-05-08 13:15:27
    Temat: Re: p?yta fundamentowa a odkurzacz centralny
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-05-08 13:05, Ergie wrote:
    >> Nie hałasuje,
    >
    > ROTFL

    Ja wiem, że niektórym to przeszkadza nawet tupanie gołębi po parapecie ;-)

    Ale mnie akurat cichy szum wciąganego powietrza nie przeszkadza.

    Jednostka centralna jest w pomieszczeniu gospodarczym i generalnie
    słychać ją jedynie z kotłowni.

    > Wszystko co dotąd napisałeś (nie wzniecanie tumanów kurzu, jednakowa
    > siła ssania i nie wdmuchiwanie syfu z powrotem do mieszkania) zapewnia
    > np. Dyson.

    Być może. Nie używałem.

    > A to prawda, za to raz na kilka lat czyścisz rury :-)

    Dobrze, że mój odkurzacz (używany już blisko 10 lat) o tym nie wie ...

    Piotrek