  • Data: 2011-02-11 12:08:39
    Temat: Re: panele vs deska
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 12:44, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > No bez przesady, to może być prawda przy kładzeniu 30-40cm klepki, ale
    > nie przy 200-300cm 'desek' barlinka.

    To szlifowanie gdzie tyle sie traci to nie zwykle wyrownanie krawedzi
    przylegajacych klepek tylko jakies szersze akcje w rodzaju, wlasnie
    dziur po upadnietych przedmiotach albo krzywej podlogi.
    Ale z drugiej strony krzywa podloga nie pozwoli na kladzenie tak
    dlugich desek...

    > Z tym, że 3 razy to chyba bym się odważył.

    Moze to szlifowanie to takie zeby pomalowac od nowa a nie rysy
    zbierac. Moze sie dac. Ale trzeba delikatnie...

    Ano.