  • Data: 2021-12-04 21:15:43
    Temat: Re: panele w pionie, off-grid, akumulator
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2021 o 20:57, a a pisze:
    [...]

    > ==Akumulator ma pojemność taką, że wystarcza mi energii
    > na 20 dni. Wystarczy jeden dzień słońca obecnie, żeby mi doładować ten
    > aku na 5 dni. Gdyby były 4 dni słońca to mam energii na 20 następnych
    > dni.
    >
    > To może konkretnie
    >
    > Jaka jest pojemność aku

    220Ah

    > Jaka moc solarów

    300W

    > Jaka moc wiatraka

    Obecnie 500W przy 10m/s Moc wiatraka w sumie to 1,5kW bo chujwie jak
    inni to liczą albo więcej. Będzie więcej jakby co. Najważniejsze, że
    wiatrak ładuje już od 2m/s bo głównie o to chodzi.

    > Jakie dzienne zużycie energii latem, a jakie zimą

    Rożne. Latem pracują kamery 24h i zużycie jest 15-20W. Zimą sam alarm i
    zużycie jest 8W, kamery uruchamiane są w przypadku wywołania alarmu lub
    przy przekroczeniu 13V na akumulatorze (skuteczne ładowanie/nadmiar).

    > Co kręci wiatrak gdy w miastach nie ma wiatru przez 300 dni w roku

    W miastach się wiatraka nie stawia, bo jest obecna energetyka :]
    Inaczej, jak ktoś nie ma warunków to musi walić konia sam :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>