  • Data: 2021-07-16 16:30:37
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 15 lipca 2021 o 23:07:27 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Zastosowałem taką samą metodę wobec nich, jakie stosują oni. Tylko, że
    > ze zwielokrotnioną siłą, bo potrafię.

    Wpisz Sobie do CV ze potrafisz śmiecić.
    Nawet śmiecenie Tobie nie wychodz.
    Skrypt który syn sąsiada Tobie napisał lipny jest bo po na ten sam mój wątek kilka
    razy odpisuje
    Czyli zwielokrotniasz liczbę śmieciowych postów na tej grupie.
    Znaczy srasz dwa razy na tą samą wycieraczkę.
    Po dwakroć więc przeprosić powinieneś. A nie przeprosiłem ani razu