    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pilarki lancuchowe elektryczne - halas
    Date: Wed, 12 Jan 2011 07:18:27 -0800 (PST)

    On 12 Sty, 16:08, Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl> wrote:

    > Dzwiek jest na poziomie halasu jaki produkuje wiertarka elektryczna.
    > Przynajmniej sthil elektryczny z ktorym mialem doczynienia tak brzmial

    Dość spora wiertarka.
    Elektryczna jest trochę cichsza, ale dla mnie jej najwieksza zaleta to
    fakt, że jest od reki gotowa do pracy, nie trzeba sie naszarpać,
    napierdzielić z pompką, ssaniem i tymi wszystkimi rzeczami, przez
    które do przecięcia jednej deski spalinówki zwyczajnie nie chciałoby
    mi się odpalać, a elektryczną po prostu wezmę i włączę.

    J.