  • Data: 2009-11-19 08:32:25
    Temat: Re: plan instalacji elektrycznej w domu
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widocznie cio ZE to inne obyczaje.
    > U mnie skrzynke z licznikiem w granicy działki postawili jak miałem samem
    > mury wybudowane. Ponieważ juz wtedy byłem zameldowany na tej działce to
    > podpisali ze mna od razu umowe docelową(a przypominam na dziłce sta ły same
    > mury +strop- nawet dachu nie było).

    to dodam tylko, że co gmina, to inne obyczaje, ja chciałem uzyskać
    adres (o meldunku nie wspomnę) gdy dom już stał i de facto mieszkałem,
    ale nie było odbioru, niestety nie udało się (co z tego, że miałem
    prawo), ale co śmieszniej: "aha, pan już mieszka... to trzeba zgłosić
    do podatku od nieruchomości..."

    pozdrawiam
    s_13