    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: płytki na pojed. czy podwójny regips?
    Date: Thu, 25 Aug 2011 22:37:56 +0200

    W dniu 2011-08-23 20:58, Lukas pisze:
    > Witam
    > Pojutrze majster zabudowuje mi mi stelaze( id? takie kolumny o szer.. 70 i
    > g?. 20 cm do sufitu) od WC i bidetu no i pytanie czy dawaae podwójny regips
    > czy pojedynczy pod p?ytki na przód?
    >
    > Stelaz bedzie bardzo stabilny, a ja licze kazdy cm w ?azience bo ma 1,8 x
    > 1,8 m. I nie wiem bo w zasadzie dodatkowe 1,2 cm p?yty regipsowej to nic,
    > ale tu 1 cm , tam 1 cm i wszystko robi sie mniejsze...
    Podwójną płytę to mógłby być sens dawać jakbyś ciągnął płytki na ścianie
    na 3m wysokości. Albo niewiem jak grube granitowe płyty.

    Pilnuj by klejenie było na dobry klej elastyczny, to nawet płyta
    pilśniowa zamiast kartongipsu się nada ;)

    Nie raz kleiłem płytki na kartongips, do wysokości 1.5-2 m nawet, i zero
    problemów - jeśli nie będziesz kleić na całą ścianę na raz (od razu
    wszystkie płytki), tylko po 2-3 paski, i stelaż pod spodem jest solidny
    i solidnie przyczepiony do ściany/usztywniony żeby nie zrobiło się )
    zamiast | jak płytkami obciążysz stelaż, to będzie ok.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173