  • Data: 2009-06-05 09:05:59
    Temat: Re: płyty filigran popękane
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę znawców o pomoc. Czy to jest w ogóle dopuszczalne by płyty filigran
    > już przy montażu były popękane?
    > czy są jakieś konkretne wymagania odnośnie płyt filigran i ich popękania?
    > z góry dziękuję

    Oj, moim zdaniem nie jest to dopuszczalne! Te plyty powinny byc idealnie
    gladkie. Pogadaj pilnie z jakims konstruktorem, ktory liczyl ci dom w
    projekcie.

    Mnie na ziemianke tez przywiezli plyte (kanalowy zeran), ktora byla troche
    ukruszona
    przy jednym z otworow, w narozniku, (widac bylo zbrojenie).
    Ale poniewaz plyta i tak wystawala kilka (5) cm poza obrys muru - to olalem.
    Niemniej jak bede zamawial plyty na dom, to pojade bo betoniarni
    i bede sie gapil na proces produkcji.
    .

    pozdrawiam
    pluton