  • Data: 2013-08-05 16:33:59
    Temat: Re: pobór energii przez WM
    Od: "Pawel S." <p...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

    *Kris* <k...@g...com> typed:

    > Napiszesz w końcu coś związane z tematem grupy czy tylko cała Twoja
    > "twórczość" to będzie pouczanie innych?

    Oj pisze i na temat. Jak się domyślasz w sklad grupy uzytkownikow skladaja
    sie Ci co czytaja newsy i Ci co czytaja i pisza newsy. Tak wiec pozostaw mi
    dowolny wybór.
    Ktoś musi Was wreszcie odudzić z letargu, abyscie przejrzeli na oczy.
    Jak dalej tak pójdzie, to zarośniecie w Kogutka, Twoich też, bazgrołach,
    czy Ty nie widzisz, że tego co piszecie/wysyłacie nie da sie po prostu
    czytac.