  • Data: 2010-02-22 18:07:47
    Temat: Re: podatek od działki
    Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lut, 17:35, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > aż mnie dzis poskręcało jak zobaczyłem jaki mi przyszedł podatek za dom i
    > działke 1500m2 aż 750zł na rok !!!!
    > To skandal i troche tego nie rozumiem.

    Nie napisałeś w jakim to mieście tak łupią właścicieli. Zrób rajcom
    antyreklamę!

    Wydaje mi się, że - jakiekolwiek by to miasto nie było - rada miasta
    postanowiła dołożyć podatkiem tym, którzy posiadają działki tzw.
    komercyjne, wyłączone z zabudowy pod np.domy, kamienice itp.
    W moim mieście np., gdy ktoś prowadzi działalność w lokalu mieszkalnym
    (zmiana sposobu użytkowania). dokładają mu prawie 10 x wyższy podatek
    od m2 mieszkania i od udziału w gruncie.

    mal